Startside

27. december 2011

Sherlock Holmes 2 Trailer

Sherlock Holmes 2 Trailer

Så kom den ”Sherlock Holmes 2 – A game of shadows” endelig den har jeg virkelig glædet mig til at se, og når jeg ser denne trailer som jeg har lagt ind fra youtube glæder jeg mig kun endnu mere.





Måske bliver det først i det nye år at jeg når ind at se den, der er nogle film jeg ellers bare plejer at skal se dø og pine på præmiere aftenen, eller en af de første par dage. Desværre tillader min tidsplan ikke rigtig mig at se filmen i den kommende uge – Desværre!



Både min mand og jeg er kæmpe fans af filmverdenen, vi ser virkelig mange film i alle slags genre. Jeg tror faktisk der bliver sat min. en film på hver aften, og gerne flere hvis vi kan få det. Mange film får jeg så set med computeren på skødet, mens jeg arbejder lidt imens jeg ser filmen, men som regel bliver det mest til google søgninger, så jeg ikke skal koncentrere mig alt for meget. Men som regel slukker og lukker jeg ned for computeren, finder en kold cola frem, nogle chokolade, og hoppe op i sofamøblementet sammen med min mand og vores to hunde.



Venligst JKKN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar