Startside

28. december 2011

Kæmpe Hjemmebags Dag

I går var jeg så heldig at få nybagte boller og brændte mandler. Man mand stod selv for bollerne, mens vi samarbejdede om de brændt mandler.
Vi bager tit herhjemme, jeg står for grovbollerne, grove pølsehorn, og alt hvad der er groft. Min mand er virkelig god til det hvide the boller, alle slags kager, og alt hvad der hedder varmt madlavning er han altså en ørn til. Jeg kan de fleste ting, men han kan alt, og det smager altid fantastisk, han er virkelig godt oplært hjemmefra.

Så vi hyggede rigtig i går. De brændte mandler har vi lært at lave i julen af min dejlige svigermor som vi holdte jul hos. Hun er virkelig en husmor, som man forstår det. Alt laves fra bunden, ja næsten alt, og har vi spørgsmål om mad, ja og alt andet husligt som blomster, pletter, haven osv. så er det altid sviger vi ringer til. Hun er den bedste svigermor man overhovedet kan forstille sig.

Tro da egentlig lige at jeg vil smide opskriften på de brændte mandler herind – de smager nemlig så dejligt – elsker mandler nam nam ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar