Startside

4. januar 2012

Godt Nytår til jer alle

Ja bedre sent end aldrig er det ikke sådan man siger. Jeg må indrømme at jo ældre jeg bliver jo længere tid tager det at komme over en druktur som på en nytårsaften. Så det var først i går at jeg magtede bare at tænke på at skrive nogle indlæg til min forskellige på blogspot.

Nytårsaften blev der virkelig gået til den med en frygteligt masse sjusser, bajer og drinks. Sikke en aften vi havde. Det var en vild aften, i selskab med nogle skønne mennesker, som virkelig forstod at feste.

Dagen efter nytårsaften lå jeg på sofaen hele dagen, og sov.
Jeg vågnede kun lige op når jeg skulle knække mig som skete et par gange, var virkelig så dårlig, at jeg næsten svor aldrig at drikke igen, og jeg vågnede op et ganske kort øjeblik, når der kom lidt pizza ind af døren.
Der blev ikke engang røget en eneste smøg, og det er virkelig store ting for mig, som ofte ryger lidt for mange smøger i løbet af en dag!!
Da jeg så røg en den 2 januar var jeg lige ved at knække mig. Jeg drikker ikke så meget mere, jeg har vist taget mere end min tørn da jeg var lidt yngre, meeen derfor skal man da give den lidt gas en sådan aften ;-)


Jeg håber i andre kom igennem aften, med et brag af en fest som vi gjorde det. Vi fik dejlig mad, og fik sat godt nytår til mange af vores venner til 3 forskellige fester. Vi bor et sted hvor vi bor side om side med gode venner, og der er tradition for at man smutter rundt til de forskellige fester. Det er simpelthen så hyggeligt at det fungere på den måde.



Men Rigtig Godt NytÅr Til Jer Alle – Venligst JKKN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar